Thereses digitale klasserom

-Nettsteder brukt i mitt digitale klasserom-

Mission statement

with 2 comments

Daglig kommer jeg over nettsteder og gratisprogrammer som kan brukes i undervisninga. Dessverre ender de ofte bare opp i Favoritter-menyen på pc’en min, og når jeg skal finne dem igjen tar det en evighet. Derfor denne bloggen, for å samle de nettstedene, blogginnlegga og programmene som jeg har brukt i  undervisninga, eller som har lært meg noe nytt i den digitale skolehverdagen. Foreløpig er dette mest for å bevisstgjøre meg selv på de bra tinga som flimrer over skjermen min i løpet av skoledagen – og kvelden. Hvis andre kan finne tips & tricks her også, er det bare en gledelig bieffekt.

Written by Therese Holm

12/01/2011 kl. 23:24

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hei Therese! Jeg er lærer på en ungdomsskole, og jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver her. Jeg finner også utrolig mange supre nettsider med masse ting jeg kan bruke i undervisninga, og det var også på den måten jeg fant denne flotte bloggen din. Det å lage sin egen blogg for å samle nettstedene er en glimrende idé, og det er noe jeg også er i ferd med å gjøre nå. Ettersom jeg underviser i ungdomsskolen, kommer jeg til å tilpasse innholdet i bloggen min i forhold til det. Jeg bruker, og kommer til å bruke, mange av de nettstedene og programmene som du omtaler, og jeg håper at du synes det er greit at jeg reblogger noen av innleggene dine. Hilsen Wenche

    wenkva

    01/04/2014 at 21:24

    • Jeg er visst litt treig til å lese kommentarene – men så hyggelig at du finner nettsteder til å bruke i undervisninga gjennom bloggen! Og du må gjerne reblogge innlegga, målet med bloggen er jo egentlig mest å forsøke å huske nettsteder jeg har brukt som har vært nyttige, så hvis andre kan ha glede av dem også er det bare fint!

      Español_con_Therese

      22/04/2014 at 22:46


Legg igjen en kommentar

