Thereses digitale klasserom

-Nettsteder brukt i mitt digitale klasserom-

Postmann Pat

with one comment

Jeg kom over et innlegg på Postcrossing-bloggen forleden der de har samlet en rekke varianter av Postmann Pat-sangen på ulike språk. I disse slutten-av-året-la-oss-lage-en-quiz-tider, kanskje det kan være en lytteoppgave for språkelevene – høre den kjente sangen og gjette hvilket språk den synges på? Gå til Postcrossing-blogginnlegget for hele lista. Under finner du et par av mine favoritter.

Written by Therese Holm

23/05/2011 kl. 22:01

Publisert i Fra youtube, Musikk

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Glimrende! Likte også godt FutureMe. Gleder meg til jeg får klasse hvor alle har pc’er. Innbiller meg at det blir litt lettere da, både å bruke nettsidene du tipser om og likeledes lage blogger. Det planlegger jeg å gjøre i tyskgruppen min neste skoleår!

    Takk Therese, du er et unikum av ideer når det gjelder faglig pedagogisk bruk av IKT,(sikkert andre ting også, men dette vet jeg jo spesielt om!!) og husk hva du har å gjøre!

    Anne Tove Strande

    24/05/2011 at 16:03


Legg igjen en kommentar

