Thereses digitale klasserom

-Nettsteder brukt i mitt digitale klasserom-

I lektorbladet

with one comment

De flinke elevbloggerne mine er omtalt og avbildet i nyeste utgaven av Lektorbladet:

Og ja, jeg er visst avbildet og har uttalt meg jeg også – sammen med flere andre fra fremmedspråksseksjonen vår. Les hele artikkelen som PDF-fil på Lektorbladets hjemmesider.

Written by Therese Holm

10/06/2011 kl. 12:40

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er det eg alltid har visst; du er og blir ein superlærar og sikkert ein super lærar:) Fekk bladet i posten i dag, såg bilete og var kjapp med å logge meg inn på sida di. Denne sida skal eg jammen meg bruke i undervisninga mi. Her var mange gode tips og eg blir motivert berre av å lese kva du held på med, Flinketherese:)

    Laila

    11/06/2011 at 14:45


Legg igjen en kommentar

