Thereses digitale klasserom

-Nettsteder brukt i mitt digitale klasserom-

Sommerferie

leave a comment »

 For noen er det ikke sommerferie før det er tropenatt og myggestikk. For andre må det bading og softis og grilling til. For meg oppstår ikke den geunine følelsen av sommerferie før jeg har fått sjekka eksamensresultatene til elevene mine rundt St.Hans og konstantert at de har stått på eksamen. For det gjorde de, sannelig! Alle med standpunktkarakter stod på eksamen, både i spansk og i engelsk – i sistnevnte gikk til og med en del opp en karakter! Hurra!

Da kan jeg altså puste ut og tenke at jeg antakeligvis lærte dem et eller annet i løpet av den tida jeg hadde dem. Kunsten å stå på eksamen, i det minste. Og så kan jeg bruke dagene til å stulle i hagen, lese (forhåpentligvis) hauger med bøker, drikke iste, ligge på stranda, spise is, snakke haltende italiensk, skrive postkort og gjøre andre ting en ikke kan få gjort nok av når det er sommerferie! Bloggen kommer antakeligvis ikke til å bli oppdatert nevneverdig før i august igjen, med andre ord.

 

Written by Therese Holm

27/06/2011 kl. 00:01

Legg igjen en kommentar

