Thereses digitale klasserom

-Nettsteder brukt i mitt digitale klasserom-

Silenced by the Night – Keane

leave a comment »

Inspirert av en kollega som vet masse om musikkvideoer som multimodale tekster, multiliteracy og mye mer – her er en musikkvideo til en sang jeg har hatt på hjernen nylig. Det er engelske Keane med sangen Silenced by the Night. Da jeg flytta til Irland i 2004 hørte jeg ofte på Keanes første album Hopes and Fears mens jeg satt på toget og så ut av vinduet, på vei til enten Belfast eller Dublin. Kanskje er det derfor stemmen til vokalisten gjør at jeg ser for meg irskekysten og bølgende landskap, uansett hva han synger om. Og her synger han om noe helt annet.

 

 

 

Written by Therese Holm

06/09/2012 kl. 22:44

Publisert i Fra youtube, Musikk

Legg igjen en kommentar

