Thereses digitale klasserom

-Nettsteder brukt i mitt digitale klasserom-

All I Want For Christmas is You (Classroom instrument version)

leave a comment »

Jeg synes egentlig Mariah Carey er ei oppblåst ku (ikke at vi har møttes, jeg dømmer utelukkende her på utseende og intervjuer jeg har sett og lest) – men etter å ha sett henne i denne fantastiske videoen, så har jeg fått mer sansen for dama. Videoen er fra Late Night With Jimmy Fallon, der Mariah var gjest tidligere i desember sammen med The Roots, og er sangen All I Want for Christmas is You – spilt på instrumenter en finner i mange klasserom, og leketøysbutikker. Tre og et halvt minutt juleglede. Jeg lo, i alle fall.

Written by Therese Holm

08/12/2012 kl. 00:02

Publisert i Fra youtube, Musikk

Legg igjen en kommentar

