Thereses digitale klasserom

-Nettsteder brukt i mitt digitale klasserom-

Lynkurs i noen It’s Learning-funksjoner

with 2 comments

Jeg holdt et lite innlegg under begeistringskonferansen på THVGS tirsdag – om bruk av noen funksjoner jeg synes er kjekke å bruke i It’s Learning. Her er en pdf-fil jeg har laga, med mer detaljer enn jeg rakk å snakke om på de tilmålte 45 minuttene, i tilfelle noen har nytte av den.

Lynkurs_om_funksjoner_i_ITL_okt_2013

 

Written by Therese Holm

28/10/2013 kl. 17:17

2 kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du klarte virkelig å inspirere meg:) Tusen takk:)
    Mona N, SMI skolen

    Mona N

    30/10/2013 at 11:09

    • Så hyggelig å høre!🙂

      Español_con_Therese

      30/10/2013 at 23:45


Legg igjen en kommentar

